Supreme vindt nieuwe samenwerkingspartner in sieradenmerk Tiffany & Co.

2021-11-22 01:36:03 By : Ms. Heidi Wong

Streetwear merk Supreme heeft wederom een ​​nieuwe samenwerking gerealiseerd met een grote internationale modespeler. Na onder meer Comme des Garcons, Vans, Stone Island, Nike en The North Face volgt het luxe sieradenmerk Tiffany & Co., zo blijkt uit verschillende Instagram-posts van het merk. De samenwerkingscollectie wordt gelanceerd op donderdag 11 november.

De collectie is gebaseerd op ontwerpen die in de jaren zestig zijn ontwikkeld. De collectie omvat een zilveren collier met een identificatieplaatje in de vorm van een hart, waarop de woorden 'Please return to Supreme' staan. Er is ook een versie met een ovaal bord en parelsnoer. Verder is er een armband met zilveren sterren, hartvormige oorbellen, twee sleutelhangers en een lila T-shirt met blauwe Supreme print.

Het is de eerste keer dat Supreme samenwerkt met een high-end sieradenmerk. De meeste samenwerkingspartners van Supreme vielen tot nu toe in de categorie straat en activewear. Ook voor Tiffany & Co. is deze samenwerking verrassend. Tegelijkertijd past het goed in de nieuwe strategie van het merk, die er sinds de overname van Tiffany door LVMH op gericht is een jonger en hipper publiek aan te spreken.

Eind juli lanceerde Tiffany een sieradencampagne met de titel 'Not Your Mother's Tiffany'. Het toonde niet de gebruikelijke glamoureuze vrouwen in avondjurken en diamanten, maar modellen in jeans met stevige schakelkettingen.

Deze site maakt gebruik van cookies om gepersonaliseerde advertenties aan te bieden en het gebruik te analyseren. Door verder te browsen gaat u akkoord met het gebruik van cookies.